Jusmate 5
Testimoni
Espresso-XY
Dok-K
dR-Betes
dR Q10
dR Hepar
dR 8
DR 11
dR Silky
Soalan Lazim
AMARAN!!! Pihak HQ HERBA PRIMA MARKETING (HPM) Jitra telah mengesahkan sebarang produk yang mendakwa sebagai produk HPM yang dijual di kedai-kedai adalah palsu. Produk palsu ini boleh menyebabkan kanser dan kegagalan buah pinggang. Pihak syarikat tidak akan bertanggungjawab sekiranya pelanggan masih engkar atas pemakluman ini. Produk ORIGINAL hanya boleh diperolehi melalui wakil pengedar sah yang diiktiraf oleh Syarikat HERBA PRIMA SDN. BHD. seperti wakil pengedar Jusmate 5 Pekan, Pahang, Norhafizah Nordin Hotline: 013-9040 627. Harap maklum

Sunday, December 20, 2009

dR-Betes

Dr.Rozmey terus mencipta formulasi hebat untuk membantu pesakit yang menghidapi penyakit kencing manis dengan formulasi canggih dR Betes hasil pemerhatian dan penyelidikan beliau. Formulasi ringkas memberikan pengguna berasa kenyang melalui pengaktifan tahap guna gula oleh sel-sel serta penggunaan pemanis yang tidak meningkatkan tahap gula dalam darah ternyata mampu menurunkan tahap guna gula dalam badan. Kebolehan mengaktifkan sel-sel pencrease untuk menghasilkan insulin juga membantu menormalkan tahap gula dalam darah.

Ramuan-Ramuan Utama dR Betes

Whey Protein

Amat berguna dalam menambahkan protein dalam badan dan biasanya digunakan oleh mereka yang ingin menambah otot badan dan meningkatkan tisu sintesis. Ia juga boleh digunakan sebagai sumber tenaga dan memberikan rasa kenyang.

White Kidney Bean

Mampu menormalkan kadar penggunaan kaborhidrat yang ditukarkan kepada gula dari diserap dari usus dan mengurangkan kalori yang diambil. Ia juga merupakan sumber protein dan fiber dan amat bagus untuk kesihatan.

Vitamin C

Sejenis anti-oksida yang menghalang kecederaan sel-sel badan.

Stevia Leaf

Sejenis pemanis yang 30 ke 300 kali lebih manis dari gula dan merupakan alternatif kepada pemanis tiruan yang tidak menambah kalori dan tiada kesan sampingan. Amat baik untuk merawat masalah penghadaman, hati dan usus.

Magnesium

Membantu otot rehat dan mengecut serta pembentukan tenaga dan penghantaran dalam sel. Ia membantu protein sintesis dan penyerapan kalsium. Memb

antu pembekuan darah dan tekanan darah.

L-Lysine

Sejenis amino asid penting yang membantu membentuk sistem imunisasi

Biotin

Amat diperlukan untuk pertumbuhan otot dan membantu gula ditukarkan kepada tenaga yang diperlukan seharian. Ia mampu metabolis amino asid dan kaborhidrat dan membantu sesetengah enzim yang diperlukan badan untuk berfungsi secara normal. Ia amat diperlukan untuk memastikan kelenjar peluh, saraf dan tulang sum-sum berkerja dengan normal.

Ramuan yang diadunkan dalam dR-Betes ini

mampu menghasilkan tenaga dari gula yang terkandung dalam badan, memberikan rasa kenyang dan membentuk otot-oto baru dan mengurangkan sel-sel lemak. Ini membolehkan metabolisme badan berlaku secara maksimum dan dapat pula meningkatkan pengeluaran insulin dan mengurangkan rintangan pada insulin.


Cara Penyediaan

Campurkan serbuk dR-Betes ke dalam 400 ml air sejuk dan goncang. Pastikan anda tidak mengambil makanan berkalori tinggi dan air manis sehingga tempoh 4 jam selepas minum dR-Betes. Anda kini mula merasa kenyang dan bolehlah mula amal makanan yang kurang kalori dan manis.



Kepada anda yang berminat untuk mendapatkan produk ini Anda boleh mendapatkan terus dari kedai kami di alamat sebelah kanan atas page ini atau membuat pesanan online dengan mengikuti langkah2 di bawah:

  • 3 KOTAk JM5 = RM480.00 dengan BONUS keahlian PERCUMA

  • 1. Hantarkan pesanan(SMS) dengan menaip:

    Tempah (JM5 atau DR II atau Dock-K atau produk lainnya)

    ke nombor di bawah

    013-9040 627

    2.  Anda akan menerima SMS pengesahan yang tempahan anda telah diterima

    3. Seterusnya anda perlu bank in/transfer ke akaun pengedar SAMAADA MAYBANK ATAU CIMB mengikut jumlah barang yang dipesan atas nama pengedar aktif anda - NORHAFIZAH NORDIN (ahli dan pengedar aktif CAWANGAN PEKAN PAHANG)

    MAYBANK

    1562 3500 7078
       ATAU
    CIMB

    0602 000 1336 207

    4. Setelah selesai pembayaran, sila hantarkan butir2 pembayaran dan maklumat anda seperti dibawah untuk urusan penghantaran.

    NAMA:
    KAD PENGENALAN:
    ALAMAT:
    NAMA PASANGAN:
    KAD PENGENALAN:
    JUMLAH BAYARAN:
    MASA DAN TARIKH TRANSAKSI:
    BANK:


    Hantarkan maklumat tersebut secepat mungkin secara SMS atau email terus ke
    mentigajaya@hotmail.com atau sang_merah01@yahoo.com


    ```~~~Penghantaran ke Seluruh Malaysia adalah PERCUMA dan Penghantaran Berhampiran saya adalah by hand (Percuma)~~~```

     
    | Rihanna Fashion | Hit On Sean | ÇOK SEKSİ | Rest The Story | Soul |Don't Bar |Umbrella|Mencap's | Vanessa | Rihanna Hairstyles | Rihanna Styles