Jusmate 5
Testimoni
Espresso-XY
Dok-K
dR-Betes
dR Q10
dR Hepar
dR 8
DR 11
dR Silky
Soalan Lazim
AMARAN!!! Pihak HQ HERBA PRIMA MARKETING (HPM) Jitra telah mengesahkan sebarang produk yang mendakwa sebagai produk HPM yang dijual di kedai-kedai adalah palsu. Produk palsu ini boleh menyebabkan kanser dan kegagalan buah pinggang. Pihak syarikat tidak akan bertanggungjawab sekiranya pelanggan masih engkar atas pemakluman ini. Produk ORIGINAL hanya boleh diperolehi melalui wakil pengedar sah yang diiktiraf oleh Syarikat HERBA PRIMA SDN. BHD. seperti wakil pengedar Jusmate 5 Pekan, Pahang, Norhafizah Nordin Hotline: 013-9040 627. Harap maklum

Thursday, December 17, 2009

Soalan Lazim

Soalan 1:
Saya tak larat nak minum Mate 5 dengan air sejuk pagi-pagi. Apa harus saya buat?

Jawapan
Tak perlu ambil Mate 5 dengan air sejuk. Boleh bancuh dengan air kosong pada suhu bilik.

Soalan 2:
Bolehkah saya ambil mate 5 sebelum tidur kalau tak nak ambil semasa sahur?

Jawapan
Boleh. Pembakaran lemak masih berlaku walaupon semasa tidur tetapi untuk kesan maksimum adalah pengambilan diwaktu sahur kerana pada teorinya kita paling banyak menggunakan tenaga pada waktu siang. Jadi Mate 5 akan mengaktifkan pembakaran lemak utk ditukarkan kepada tenaga yang kita perlukan ;)

Soalan 3:
Bolehkah saya ambil mate 5 semasa berbuka?

Jawapan
Seeloknya ambillah apa2 makanan dalam dalam kuantiti yang sedikit semasa berbuka. Selepas 2 jam atau sebelum tidur boleh lah ambil Mate 5.

Soalan 4:
Bolehkah saya ambil mate 5 dan makanan lain semasa bersahur?

Jawapan
Boleh, jika perlu. Bangun awal untuk bersahur. Ambil makanan dalam kuantiti yang sedikit. Setengah jam kemudian boleh ambil Mate 5 dan jangan lupa minum air yang banyak. Tapi lebih digalakkan jika boleh ambil Mate 5 semata2 semasa bersahur.

Soalan 5
Saya berat 82kg, tinggi 154 kerja guru, boleh tak bagi menu yang saya boleh amal sebab mengajar ni penat, lepas ngajar rasa lapar selalu, saya sarapan pagi dengan mee sup setiap pagi dan nescafe ais , berapa kalori dah semua tu.

Jawapan
Had berat maksima puan utk BMI yang normal adalah 56kg. Berat badan yang ideal adalah 52kg. Sekarang BMI puan 35.5. Dr cadangkan Puan ambil 2 kali sehari JDM , untuk menggantikan makan tengah hari dan sebelum tidur. Ambil sarapan dan makan malam separuh daripada biasa. Pastikan puan akan rasa kenyang, bertenaga, dan tak suka makan, seterusnya akan mengalami penurunan berat badan . Dr target Puan akan dapat menurunkan berat sebanyak 10kg sebulan. Selamat mencuba

Soalan 6
Bolehkah JDM5 di ambil selepas makan nasi?

Jawapan
Pertama sekali Puan perlu mengurangkan pengambilan kalori. Seterusnya gantikan dengan makanan yang rendah lemak, protein dan karbohidrat dan tinggi serat seperti buah-buahan dan sayur-sayuran.

Pastikan tiada pengambilan kalori 2 jam sebelum dan 3 jam selepas mengambil JDM5 kerana ia akan mengganggu proses pembakaran lemak oleh JDM5.

Soalan 7
Bolehkah JDM5 di ambil sebelum tidur untuk mereka yang mempunyai masalah untuk mengambil JDM5 pada waktu tengah hari?

Jawapan:
Boleh. JDM5 membantu proses pembakaran lemak walaupon semasa tidur. Yang penting kawal pengambilan kalori dan jenis makanan yang diambil. Namun untuk kesan yang terbaik adalah pengambilan pada waktu tengah hari.

Soalan 8
Kalu lepas miscarriage now on pill, boleh ke guna produk nie? Tak de effect dalaman ke?

Jawapan
Boleh di ambil. Malah ia sesuai untuk penyembuhan dalaman.


Soalan 9
Kalu amik JMD 5 nie, boleh amik sekali ngan planning pill or kena berenti amik pill tu?

Jawapan
Boleh ambil juga. Tapi penurunan mungkin sedikit perlahan kesan dari pengambilan pil perancang tersebut

10. Bolehkah Wanita Mengandung Mengambil Jus Diet Mate 5?

Jawapannya TIDAK BOLEH! Semasa mengandung ibu hendaklah mengambil makanan yang berkhasiat untuk membantu proses pembesaran bayi yang di kandung. Sebarang produk diet tidak sesuai di ambil dalam tempoh ini.

Jus Diet Mate 5 boleh di ambil 2 minggu selepas melahirkan.

sumber: laman web Dr Rozmey

Kepada anda yang berminat untuk mendapatkan produk ini Anda boleh mendapatkan terus dari kedai kami di alamat sebelah kanan atas page ini atau membuat pesanan online dengan mengikuti langkah2 di bawah:

  • 3 KOTAk JM5 = RM480.00 dengan BONUS keahlian PERCUMA

  • 1. Hantarkan pesanan(SMS) dengan menaip:

    Tempah (JM5 atau DR II atau Dock-K atau produk lainnya)

    ke nombor di bawah

    013-9040 627

    2.  Anda akan menerima SMS pengesahan yang tempahan anda telah diterima

    3. Seterusnya anda perlu bank in/transfer ke akaun pengedar SAMAADA MAYBANK ATAU CIMB mengikut jumlah barang yang dipesan atas nama pengedar aktif anda - NORHAFIZAH NORDIN (ahli dan pengedar aktif CAWANGAN PEKAN PAHANG)

    MAYBANK

    1562 3500 7078
       ATAU
    CIMB

    0602 000 1336 207

    4. Setelah selesai pembayaran, sila hantarkan butir2 pembayaran dan maklumat anda seperti dibawah untuk urusan penghantaran.

    NAMA:
    KAD PENGENALAN:
    ALAMAT:
    NAMA PASANGAN:
    KAD PENGENALAN:
    JUMLAH BAYARAN:
    MASA DAN TARIKH TRANSAKSI:
    BANK:


    Hantarkan maklumat tersebut secepat mungkin secara SMS atau email terus ke
    mentigajaya@hotmail.com atau sang_merah01@yahoo.com


    ```~~~Penghantaran ke Seluruh Malaysia adalah PERCUMA dan Penghantaran Berhampiran saya adalah by hand (Percuma)~~~```

     
    | Rihanna Fashion | Hit On Sean | ÇOK SEKSİ | Rest The Story | Soul |Don't Bar |Umbrella|Mencap's | Vanessa | Rihanna Hairstyles | Rihanna Styles